Edunvalvonta

Rohkeasti Seniori!

Vuosina 2018-20 toimintamme teemana on Seniorit nettiajassa. Panostamme nyt aiempaa enemmän digi-aikaan, sähköiseen viestintään ja esimerkiksi sosiaaliseen mediaan.

Sitoutumattomassa liitossamme on 15 piirijärjestöä ja 165 paikallista senioriyhdistystä, jotka järjestävät monipuolista toimintaa kaikkialla Suomessa. Jäseniä on jo 26 000.Lue lisää näiltä sivuilta ja tule mukaan toimintaamme!

Edunvavontatyötä teemme sekä paikallisella että maakunnallisella tasolla, osin yhteistyössä muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa. Meillä on hyvät yhteydet päättäjiin ja virkamiehiin. Senioreita on mukana kunnanvaltuustoissa sekä vanhus- ja seurakuntaneuvostoissa. Kansallinen senioriliitto ry tekee laajaa edunvalvontatyötä valtakunnallisella tasolla ja se on Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n jäsen.

Liittomme Patina-lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Patina kertoo liiton, piirien ja yhdistysten toiminnasta sekä välittää tietoa ajankohtaisista. jäseniämme koskevista asioista. Lehti sisältyy kotiin kannettuna senioriyhdistyksen jäsenmaksuun.

Verkkokaupasta saat monenlaisia, järkevän hintaisia tuotteita ja jäsenalennuksia.