Jäsentilaisuudet

Jäsentilaisuudet ovat pääsääntöisesti maksuttomia. Yhdistyksen jäsenet sinuttelevat toisiaan tilaisuuksissamme. Toivottavasti tämä tapa sopii kaikille. Tervetuloa!

Toivomme voivamme kokoontua Riistavuoren seniorikeskuksessa, Isonnevantie 28, Helsinki. Jos covid-19 pandemiaan tulee merkittäviä muutoksia, niin reagoimme siihen viranomaisten ja THL:n ohjeiden mukaan. Asiasta informoimme pääsääntöisesti sähköpostitse. Edelleen muistutamme jäseniämme, että tilaisuuksiin tullaan omalla vastuulla.

Flunssaoireisena ei saa osallistua tapahtumiimme. Muistathan, että suojamaskien ja käsidesin käyttö sekä turvavälien huomioiminen on suositeltavaa yhdistyksemme jäsentilaisuuksissa ja kerhojen kokouksissa.

Kaikkiin yhdistyksen/piirin tapahtumiin pyydämme ilmoittautumaan viikkoa ennen tilaisuutta ensisijaisesti yhdistyksemme verkkosivujen kautta tai senioriliiton jäsenkorttiaplikaation kautta ellei toisin ole ohjeistettu. Samoin tänne ilmoitus mahdollisesta peruutuksesta.

Yhteyshenkilö: Ritva Hämäläinen, puh. 040 5000264 tai ritva.haaga@gmail.com.

Tiistai 19.10. klo 14:00 Syyskokous Paikka: Hotel Haaga, Lehto-sali, Nuijamiestentie 10, Helsinki. Ilmoittautumiset viimeistään 06.10. Huom! Tämä on samalla kutsu sääntömäräiseen syyskokoukseemme. Esillä sääntöjen 10 §:ssä syyskokoukselle kuuluvat asiat.

Vieraanamme Kansallisen Seniorilliton järjestöpäällikkö Pia Nyman, joka kertoo Senioriliiton ajankohtaiset uutiset. Tilaisuudessa jaamme ansioituneille pitkäaikaisille toimijoillemme Senioriliiton 50-vuotismitalit. Nostamme maljan 50-vuotiaalle Senioriliitolle ja nautimme kakkukahvit.

Tiistai 16.11. klo 15:00 Lakimies Tuula Rainto: Edunvalvontavaltakirja ja testamentti, lakimiehen käytännön vinkit.

14.12.2021 JOULULOUNAS Tiistai
Paikka on vielä suunnitteilla.
Tarjouksia pyydetty. Paikka, aika ja hinta ilmoitetaan myöhemmin.

Tiistai 18.01.2022 klo 15 Aihe ilmoitetaan myöhemmin.