Jäsenetuja

Liitto tarjoaa seuraavia jäsenetuja yhdistystensä henkilöjäsenille
Patina -lehti 6 kertaa vuodessa kotiin kannettuna
Liiton julkaisema senioriasioita monipuolisesti käsittelevä Patina-lehti jaetaan postin mukana jäsenille kotiin 6 kertaa vuodessa. Erikseen tilattuna 36 € / vuosi

Juhlaluennot sekä muut webinaarit ja koulutukset Teams Livessä vain senioriliiton yhdistysten henkilöjäsenille!
Senioriliitto järjestää juhlaluentosarjan johon voivat osallistua liiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Seuraa liiton jäsenviestejä sähköpostistasi ja ilmoittaudu mukaan!

Hautauspalvelu Memor Designia
Senioriliiton jäsenet saavat jäsenetuna 10 % alennuksen hautaukseen liittyvistä palveluistamme: järjestelykuluista, arkuista, uurnista ja arkkuvaatteista. Alennus on voimassa 31.12.2022 saakka.
Alennus ei koske kuljetuksia, kukkia, muistojuhlapaikkaa eikä  tarjoiluja. Digitaalisen palvelumme avulla pystyt helposti suunnittelemaan läheisesi viimeisen matkan. Järjestämme hautausjärjestelyt puhelimitse, sähköpostitse verkkopalvelumme avulla. Tervetuloa tutustumaan palveluumme osoitteeseen www.memordesign.eco.

Lakihelppi (lakihelppi.com)tarjoaa Senioriliiton jäsenille lakipalveluita jäsenhintaan.

Senioriliiton jäsenenä olet oikeutettu 20 % alennukseen kaikista Lakihelpin lakipalveluista. Lakihelpillä pääset chattailemaan tai keskustelemaan juristin kanssa mistä käsin haluat ja saat tilattua asiakirjat ilman ajanvarausta. Yhdistämme sinut asiaasi erikoistuneeseen juristiin eikä loppulaskua tarvitse pelätä, sillä tiedät hinnat aina etukäteen.

KotiData - Laitehankintaetu
KotiData auttaa sinua valitsemaan sinulle sopivat laitteet ja halutessasi tulemme kotiisi tekemään käyttöönotot puolestasi. Autamme myös muissa kodin digi- ja nettilaitteiden käytössä.  KotiData on auttanut jo tuhansia suomalaisia digiarjessa. Lähituen asiakasneuvojamme toimivat lähelläsi jo yli 20 paikkakunnalta käsin.

MPY Telecom Oy – Digiedut
Tutustu jäsenedun tarkempiin ohjeisiin (muun muassa koodit ja asiakaspalvelun yhteystiedot) senioriliiton jäsenkorttiapplikaatiossa tai senioriliiton jäsensivuilla klikkaamalla tästä (salasana lähetetty 21.5.21 jäsenviestissä ja se löytyy myös jäsenkorttiappliaatiosta!

F-Secure TOTAL tietoturvapalvelu, joka sisältää myös salasanojen hallintatyökalun 3 ja 5 kpl lisenssipaketit ensimmäiset 6kk -50%
Huolenpito+ -palveluistamme ensimmäiset 6kk -50% (minimi tilausaika 12kk)
Tietokoneen määräaikaishuolto etänä 39 € (normaali hinta 49,90 €)
Digitalkkari kotiin 69 € (normaali hinta 79 €, sisältää 45min työtä)

Bodymaja Oy - Kehonkoostumusmittaus
Hyödynnä alennuskoodi ostamalla haluamasi kehonkoostumus-mittaus tai mittauspaketti verkkokaupasta Kotimainen kehonkoostumusmittausten asiantuntija – Bodymaja.fi ja käy mittauksessa haluamassasi itsepalvelupisteessä. Hinta sisältää sekä testauksen että kattavan raportin. Alennuskoodi: seniori22

Fustra liikuntasovellus on konseptoitu yksilövalmennustuote, josta löytyy liikkeet ja ohjelmat erilaisiin tarpeisiin. Jokainen koulutettu valmentaja uusii lisenssinsä vuosittain, jotta sinä saat aina parasta palvelua. Valmentaja takaa sinun liikkumisesi turvallisuuden ja tehokkuuden, yksilöllisten tarpeidesi mukaan. Senioriliiton jäsenenä saat Fustran Seniori-sovelluksen edullisemmin!
Ääni- ja e-kirjapalvelu Nextory!
Nextory on ääni- ja e-kirjojen tilauspalvelu, jolla saat kuunnella äänikirjoja ja lukea e-kirjoja niin paljon kun haluat. Nextoryn valikoimasta löytyy yli 300 000 kirjaa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Viking Line
Viking Line tarjoaa vaihtuvia alennuksia senioriliiton jäsenille. Alennuksen suuruus vaihtelee viikonpäivän, lähtöajan, täyttöasteen ja varausajankohdan mukaan.

JÄSENHINNAT GREENSTAR HOTELLEISSA

GreenStar Hotellit tarjoavat Senioriliiton jäsenille edullisen kiinteähintaisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista vapaa-ajan matkustukseen.

Saadaksesi etuhintaisen majoituksen on varaus tehtävä osoitteessa https://www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia: SENIORI tai suoraan hotellista. Hotellilla on oikeus tarkistaa halutessaan jäsenyys.
Majoitushinta
GreenStar Joensuu          63 eur/vrk
GreenStar Jyväskylä        70 eur/vrk
GreenStar Vaasa              70 eur/vrk
GreenStar Lahti                74 eur/vrk

Vakuutukset järjestötoiminnassa
Liitto on vakuuttanut sekä piirijärjestöt että paikallisyhdistykset yhteistyössä Ifin kanssa. Vakuutusturva on voimassa 1.10.2018 alkaen ja se on toissijainen. Jotta vakuutukset ovat voimassa, tulee kaikki vakuutusten piirissä oleva toiminta olla yhdistyksen hallituksen ennakkoon päättämää.

Tutustu yksityiskohtaisiin tietoihin & ehtoihin Senioriliiton sivuilta tästä