Teatterit ja konsertit

Yhteyshenkilö: Raija Kinnarinen, puh. 050 5445490, raija.kinnarinen@welho.com

Ilmoittautuminen on sitova viimeisestä ilmoittautumispäivästä ja maksun eräpäivästä alkaen. Peruutukset myös välittömästi puhelimitse tai sähköpostitse; maksamatta jättäminen ei merkitse peruutusta. Jokaisella tapahtumalla on oma viitenumeronsa, joka pitää mainita maksettaessa. Suoritukset maksetaan yhdistyksen tilille Haagan kansalliset
seniorit ry FI52 1262 3000 5194 26 (viitenumero ja eräpäivä löytyvät tapahtuman kohdalta). Mikäli sairauden tai muun esteen vuoksi lippu jäisi käyttämättä, pyydetään siitä ilmoittamaan, jotta mahdollisesti jonoon jäänyt yhdistyksen jäsen voi lunastaa lipun.

Mikäli esityksiin tulee peruutuksia pandemian tai mun syyn vuoksi, pyrimme
ilmoittamaan asiasta mahdollisimman varhaisessa vaiheessa pääsääntöisesti
sähköpostitse.

SYKSYN ELOKUVAPÄIVÄT
Torstai 30.09. klo 14

Draamaelokuva ISÄ . Pääosassa oskarilla palkittu Anthony Hopkins.
Elokuva kertoo miehestä, jonka on kohdattava korkean iän mukanaan tuomat muistivaikeudet.
To 30.09.2021   Klo 14.00   Kino Engel , Sofiankatu 4 , 00170 Helsinki
Lipun hinta 9 €. Sitova ilmoittautuminen 17.09.2021 mennessä. Ilmoittautua voi Senioriliiton verkkosivujen kautta tai jäsenapplikaation kautta. Voi myös ilmoittautua
raija.kinnarinen@welho.com tai 050 5445 490. Lipun hinta maksetaan yhdistyksen tilille Fi52 1262 3000 5194 26
Toivon runsasta osanottoa !
Raija Kinnarinen

Torstai 28.10. klo 14
Torstai 25.11. klo 14
Paikka Kino Korjaamo tai Engel. Elokuvateatterit eivät ole vielä vahvistaneet päiviä. Päivät voivat vielä muuttua. Lisää tietoa elokuvista asioiden tarkennuttua.

La 16.10.2021 klo 14.00 MENOPAUSSI-MUSIKAALI Lipun hinta 46eur. Viimeinen päivä ilmoittautua on 19.9.21 Aleksanterin teatteri, Bulevardi 23-27, Helsinki

Musikaali on riemukas ylistys naiseudelle, naiselle parhaassa iässä, keski-iässä. Neljä hyvin erilaista naista törmäävät sattumalta ja tilanteet johtavat yhteiseen säveleen. Hauska, musiikkia täynnä oleva esitys. Upeat naiset lavalla ovat Arja Koriseva / Mari Rantasila / Nina Tapio / Kirsi Ylijoki / Hanna Kaila ja Mari Kärkkäinen.

21.10.2021 TULEN TANGO klo 15 Torstai Savoy-teatteri, Kasarmikatu 46, Helsinki
Hinta 25€, viite 13084, eräpäivä 17.09.2021

Tulen Tango – Angelika Klas ja Kotaja Quintet tarjoavat konsertti-illan rakastetuimpien tangojen parissa.

27.11.2021 TAIPALEENJOKI-OOPPERA klo 14, Oper Art esittää Lauantai Finlandia-talo, Mannerheimintie 13e, Helsinki

Hinta 65,50€, viite 13097, eräpäivä 20.10.2021

Taipaleenjoki-ooppera kertoo inhimillisen tarinan taisteluista Karjalan kannaksella kansallisrunoilijamme Yrjö Jylhän silmin ja tunnoin. Päärooleissa Jyrki Anttila, Jaakko Kortekangas, Hedvig Paulig, Tiina Maija Koskela, Joonas Asikainen. Sävellys: Ilkka Kuusisto. Libretto: Panu Rajala

14.12.2021 JOULULOUNAS Tiistai
Paikka on vielä suunnitteilla.
Tarjouksia pyydetty. Paikka, aika ja hinta ilmoitetaan myöhemmin.