Teatterit ja konsertit

Yhteyshenkilö: Marjatta Nissinen, marjattan@live.fi, 040 562 3847

Ilmoittautuminen on sitova viimeisestä ilmoittautumispäivästä ja maksun eräpäivästä alkaen. Peruutukset myös välittömästi puhelimitse tai sähköpostitse; maksamatta jättäminen ei merkitse peruutusta. Jokaisella tapahtumalla on oma viitenumeronsa, joka pitää mainita maksettaessa. Suoritukset maksetaan yhdistyksemme tilille viitenumeroineen. Mikäli sairauden tai muun esteen vuoksi lippu jäisi käyttämättä, pyydetään siitä ilmoittamaan, jotta mahdollisesti jonoon jäänyt yhdistyksen jäsen voi lunastaa lipun.

Mikäli esityksiin tulee peruutuksia, pyrimme ilmoittamaan asiasta mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, pääsääntöisesti sähköpostitse.

Tulevat tapahtumat, 2024:

Lauantaina, 27.4.2024 klo 14.00–16.30 Huomenna hän tulee Aleksanterinteatterissa

Varattuja lippuja ei enää saatavilla! Samuel Beckettin klassikkonäytelmä, jonka päärooleissa nähdään Martti Suosalo ja Mika Nuojua. Yksittäisen ryhmälipun hinta on €39,50. Osallistumismaksu suoritetaan yhdistyksemme tilille, eräpäivä 18.3 viitenumerolla 20349. Sitovat ilmoittautumiset ja lisätiedot: Marjatta Nissinen, marjattan@live.fi

Bulevardi 23-27

Lauantaina, 25.5.2024 klo 18.00–20.00 FiBO: Sibelius, Gringolts ja viulukonsertto

Harvinaisuus: Ilya Gringolts, Suomalainen barokkiorkesteri ja Tomas Djupsjöbacka esittävät Sibeliuksen viulukonserton ja 4. sinfonian periodisoittimin, la 25.5 klo 18 -20. Yksittäinen ryhmälippu €40,00 per hlö. Paikkoja varattu 10 kpl T-katsomosta. Osallistumismaksu suoritetaan yhdistyksemme tilille, eräpäivä 30.4 viitenumerolla 20310.

Musiikkitalon konserttisali, Mannerheimintie 13a

Tiistaina,  20.8.2024 klo 19.00–21.00 Topmostin 60 Forever juhlakonsertti, Savoy-teatterissa

Vuonna 1964 helsinkiläisistä koulupojista perustettu Topmost-yhtye toimii vieläkin viiden alkuperäisjäsenen voimin: Gugi Kokljuschkin, Harri Saksala, Eero Lupari, Holle Holopainen ja Kisu Jernström. Topmostin suosio perustui tuoreimpien pophittien esittämiseen, stemmalauluun sekä rhythm and blues- ja soulmusiikin hallitsemiseen. Sitovat ilmoittautumiset 2.5. mennessä. Lippuja on varattu 15 kpl. Lipun hinta on 37 € ja se maksetaan yhdistyksemme tilille viitenumeroa 20394 käyttäen, eräpäivä 3.5.2024.

Lauantaina, 5.10.2024 klo 13.00–15.00 Kurjet Kansallisteatterin pienellä näyttämöllä

Kurjet -näytelmä Kansallisteatterin pienellä näyttämöllä la, 5.10 kertoo Krohnin sisaruksista (Aino Kallas, Helmi ja Aune Krohn). Varasimme paikkoja 10:lle hengelle. Yksittäisen 37 €uron hintainen lippu maksetaan yhdistyksen tilille viitenumeroa 20284 käyttäen 29.8 mennessä. Ilmoittautumiset: Marjatta Nissinen, marjattan@live.fi

Kansallisteatterin pieni näyttämö, Bergbominkuja