Kerhot

Huom! Kerhotoiminta jää 1.5.2024 alkaen kesätauolle. Ilmoitamme syksyn tulevasta aikataulusta sen varmistuttua.

Kirjallisuuskerhon kesällä luettavat kirjat: P.D. Jamesin Totuus ja toiveet sekä Jaan Krossin Kleion silmien alla, joista keskustellaan syksyn 2024 ensimmäisessä yhteistapaamisessa.

Kevät - 2024 aikataulut:

Kerhot kokoontuvat tutussa paikassa, Riistavuoren seniorikeskuksessa. Poikkeuksena lounaskerho.

Uudet ja vanhat osallistujat ovat tervetulleita

Muistikerho
Kerhon vetäjä: Pirjo Jokela, puh 050-3844 987, jokela.pirjo@gmail.com

Teemme moninaisia harjoituksia, sanatehtäviä, ristisanoja ja pulmatehtäviä, jotka aktivoivat aivojamme ja kehittävät ja ylläpitävät muistiamme.

• Kokoontumispäivät kevätkaudella 2024:
    Torstaisin klo 14.00: 11.1., 25.1., 8.2., 22.2., 7.3., 21.3., 4.4., 18.4.

Riistavuoren tila: Kuukkeli - Tervetuloa!

Kirjallisuuskerho
Lisätietoja: Ritva Lautala, puh 040 831 4828

Kesällä luettavat kirjat: P.D. Jamesin Totuus ja toiveet sekä Jaan Krossin Kleion silmien alla, joista keskustellaan syksyn 2024 ensimmäisessä yhteistapaamisessa.

• Kokoontumispäivät kevätkaudella 2024:
    Torstaisin klo 14: 18.1., 15.2., 14.3., 11.4. Riistavuoren tila: Kuukkeli - Tervetuloa!

Lounaskerho 10.1.2024 alkaen

Kokoontumiset joka keskiviikko klo 12.30. Lounaan aikana keskustellaan ja vaihdetaan kuulumisia. Lounaskerholaiset tapaavat 27.3 alkaen Sapusca -ravintolassa, joka sijaitsee Myyrmäen asemalla katutasossa Myyrmäen sosiaali- ja terveysaseman rakennuksessa, Jönsaksentie 4. Lounaan eläkeläishinta on 12 €. HSL:n alue on AB. Kokoonnumme entiseen tapaan keskiviikkoisin klo 12:30. Kerhon vetäjä: Ritva Hämäläinen, puh 040 5000264.

Tervetuloa iloiseen lounasjoukkoomme!

Senioritanssi ja liikuntakerho

Lisätietoja: Ritva Lautala, puh 040 8314828

Riistavuoren salissa kevätkaudella 2024 tiistaisin: 23.1., 6.2., 20.2., 27.2., 5.3., 19.3., 2.4., 9.4. klo 15-16.

Liikuntamuotoina on vuoroin senioritanssi ja muu senioriliikunta. Senioritanssi ei vaadi lavatanssiosaamista; se on liikettä musiikin tahdissa, tanssimme välillä yksin, välillä piirissä.

Tapaamisiin liikunnan merkeissä!